Det här med nätshopping.

 
 Det här med att shoppa på nätet har verkligen sina för & nackdelar. Hade beställt kärlekens födelsedagspresent, betalt & klart så det var nu bara att vänta. Jag väntade & väntade, mailade dom tillslut & dom skulle skicka det så fort dom kunde så jag fortsatte att vänta. Efter ytterliggare en vecka & lite mailande fram & tillbaka så var varan slut & skulle inte komma in i lager igen.
 
Fick ett paket från Björn Borg med två snygga & sköna trosor igår som kompensation, vilket var riktigt uppskattat! Men, är utan present & eftersom det var snart 1 månad sedan han fyllde år så är det nog dags att köpa en. Han hade valt ut den själv & jag är tillsammans med en väldigt kräsen man kan jag tala om..


» g

köp en hotellweekend i göteborg, och biljetter till en göteborgsmatch! :) det vet jag att han skulle gilla!

2014-05-22 // 14:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback