All in White.

 
Vilket väder vi har haft idag, regnigt & blåsigt. Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag var iväg på en arbetsintervju här på eftermiddagen. Tog en promenad dit utan paraply (hittade det inte..) så jag var riktigt fancy när jag kom fram. 
Min nya vita blus kom idag också, så bjuder på några snapshots med ett frissigt blött hår. Kan knappt vänta tills man fått lite färg på kroppen & bär denna i sommar!
 
Nu ska jag blåsa Alidas hår, jag har gjort slingor på henne. Blev så sugen att själv göra en liten förändring i mitt hår så ska köpa lite färg idag & slänga i tänkte jag...


Så vacker!

Svar: Men tack detsamma hörru!
Jennysvea

2014-05-14 // 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback