Måndag, ny vecka & nya tag!

 
 
Förlåt för att det ekat tomt här i en veckas tid (ni är för underbara som klickar er in iallafall! ♥), men livet hamnade emellan men nu så är jag tillbaka igen! Sen senaste inlägget så har jag jobbat i några dagar, haft kvalitetstid med mamma, varit i stallet (har världens trevligaste islandshäst vid namn Tindra tillsammans med mamma för er som inte visste det), firat Bella som fyllt 20 & till sist varit så mycket jag kan med Johan. Han åker nämligen iväg till New York på onsdag & jag som är väldigt mörkrädd tycker att det ska bli väldigt jobbigt att sova själv i några dagar. Men har planerat in lite roliga saker & även jobb så jag kommer att hålla mig sysselsatt.
 
Nu ska jag fixa en sen lunch & fortsätta fixa lite vår-fräscht i hallen efersom jag är ledig idag.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback