Cocos & Vanilla.

 
Här får ni ett litet budgettips, nämligen den här bodylotionen med doft av kokos/vanilj som luktar helt vansinnigt gott! Hittade den på Ica sist vi var & handlade. Blev väldigt glad av att hitta en lotion med pump istället för en med ett lock, jag tycker alltid att det blir så "kletigt" efter att man använt den då. Den återfuktar ordentligt, kladdar inte & doften håller lääänge. Så, är ni ute efter en ny lotion så prova den här! 
 
Nu ska jag mysa ner mig bredvid min kärlek, måste pussa på han ordentligt idag eftersom han åker imorgon..
 


» Becca

Vilket bra tips, jag älskar verkligen allt som lukta kokos.

Svar: Då är vi två!
Jennysvea

2014-03-25 // 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback