Söndag 5 Januari.

Grönsaker & dipp gjord på turkisk yoghurt, kryddor & riven vitlök.
 
Har haft en helt fruktansvärt bra helg, började som sagt med middag, drinkar & dans med vännerna & kärleken i fredags. Igår var jag & Johan bjudna hem till mamma för lite födelsedagsfirande där hela släkten var samlade & det bjöds på tacos, vin & en massa skratt. Idag har jag bara tagit det lugnt här hemma, hämtat ut ett paket som innehöll kläderna jag ska ha på mig till helgen när vi firar Jennifer & på eftermiddagen var vi bjudna hem till Johans föräldrar på middag, så himla gott & trevligt!
 
Nu ska jag gå & göra killarna sällskap i soffan med godsakerna på bilden ovan. 


gott :)

Svar: Verkligen! :)
Jennysvea

2014-01-06 // 14:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback