Pore Filler.

 
Det var alltså denna som slank med hem från besöket hos NYX igår. Det är en pore filler som reducerar utseendet av synliga porer samtidigt som den jämnar ut huden. Man ska alltså få en porslinsdocke-liknande hy med hjälp av denna kräm. Har inte provat den ännu, men har läst att många verkligen rekommenderar denna!
 
Återkommer med vad jag tycker om den sen. Är det någon av er som provat/använder denna?
 
 
 


» elin

Ooh testa nu!! Men är det något man bara har på, så ser det bra ut då, och sedan när man tvättar ansiktet på kvällen så har det inte blivit ngn skillnad?

Och är den färgad så det blir typ som en täckande foundation?

Svar: Tänkte göra det ikväll! Jag har inte kollat ordentligt om den är färgad eller ej ännu, men du har på den innan du sminkar din bas för ett slätare resultat så det är ingenting som hjälper till att förminska dom som jag förstår det. Dock, ger den ett sådant resultat (förhoppningsvis) om jag förstår allt rätt ;)
Däremot om du vill göra din porer mindre synliga rekommenderar jag verkligen Pores be Pure Mask som är en ansiktsmask, den har gett mig resultat!
Jennysvea

2014-01-18 // 13:53:30
» Elin

Ahaaa ja för jag använder inte foundation längre så vill inte ha ngt täckande. Ska kolla in masken! :)

Svar: Ja, men precis! Gör så, du kommer inte ångra dig. Finns engångsförpackningar för 20:- på kicks om du inte vill köpa den stora för 99:- på en gång! :)
Jennysvea

2014-01-19 // 10:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback