It was just a dream.

 
Kärleken har gjort smoothies, så nu har vi myst ner oss i soffan framför Criminal minds. Har för övrigt fått så konstiga drömmar efter de senaste avsnitten (har kommit in på säsong 2 nu), inatt drömde jag om clowner som gick runt & skulle mörda mig. Vaknade inte av att jag var rädd eller så, men det är sjukt obehagligt då jag alltid kommer ihåg allt så exakt att det känns verkligt. Så lär alltid vara vaken några minuter för att inse att det var en dröm.. 
 
Efter jag hade druckit mitt kaffe idag så ringde jag ett samtal för en rolig grej & fick veta att det är någon av er som har tipsat om min blogg. Tack & en stor kram till dig! 


fin bild

Svar: Tack :)
Jennysvea

2014-01-28 // 00:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback