Cleansing Powder.

 
 
"Kombinerad rengöring och peeling som rengör ansiktet från orenheter samtidigt som den har peelande effekt. Fina korn arbetar på ytan och jojoba hjälper till att rengöra huden. Häll en liten mängd av pulvret i handen och tillsätt några droppar vatten. Massera in över fuktad hy, skölj med vatten. Använd 1-2 gånger i veckan"
 
Någon som provat denna häftiga grej från Make up store? Som ni vet så älskar jag att testa nya produkter för både hår, hud & naglar. Johan tycker dock inte att det är lika roligt då mina saker ligger lite överallt här hemma..


Måste ju säga att du har ett jäkligt bra namn och efternamn ;-)

Svar: Haha heter du likadant på båda!? :)
Jennysvea

2014-01-29 // 12:53:57

Åh, den är helt underbar!
Den tar bort mina finnar och jämnar ut dock är den lite uttorkande så den används inte lika ofta på vintern som på sommaren, men skitbra produkt verkligen!

Svar: Vad bra att den fungerar på dig! Blev smått besviken efter jag provat den nu, men ska ge den någon chans till... Annars kanske du vill ha den? Har inte använt fingrarna i den ;)
Jennysvea

2014-01-31 // 01:05:55

Det kanske tar ett tag att se och känna resultaten, men vänta tills sommaren annars! hur bra som helst! ;)

Svar: Ja, jag får göra det! :)
Jennysvea

2014-01-31 // 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback