White Feathers.

 
Har påskpyntat här hemma med ris & vita fjädrar. Ska inhandla tulpaner imorgon också tänkte jag, ljuslila eller klassiska vita blir det nog. Ni kanske vet vid det här laget vad jag tycker om att pynta vid högtider? Har iallafall en extremt fullspäckad & rolig helg framför mig. Vi ska iväg på 3 middagar, bjuda hem vännerna som är hemma över helgen till oss & så ska jag umgås med Kärleken lite extra nu när han är långledig.
 
Bristen på uppdatering har blivit för jag har gått runt & varit lite hängig, men nu är jag tillbaka igen.
Stor kram till er för att ni tittar in varenda dag ändå ♥
 


» Fanny

Vilka fina bilder! Kul med lite pynt! :D Jag har inte hunnit pynta något inför påsken än tyvärr. :/

Svar: Tack så mycket! Ja, det fick bli enkelt med vitt den här gången. Påsken har bara börjat så du hinner nog pyssla! :)
Jennysvea

2014-04-17 // 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback