Torsdag 5 September.

 
Vaknade upp pigg & utvilad i morse, så åkte iväg till skolan. Vi fick lite info vad som kommer att hända framöver & så fick jag mina inloggningsuppgifter till mailen. Nu har jag precis skickat iväg en order på 3 böcker som jag behöver i skolan, jag vill bara ha dom här hemma på en gång att läsa! Nu är jag ledig tills på tisdag, men funderar på att åka till skolan på måndag & göra det sista på min skyltdocka. Ska börja imorgon med att sy klänningen & fortsätta över helgen hade jag tänkt.
 
Annars så har det väll inte hänt något speciellt idag, ska invänta killen nu som är på träning så vi kan åka & handla. Sedan blir det myskväll med varma mackor & ett avsnitt av en ny serie vi börjat kolla på.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback