Tisdag 3 September.

Jag invigde min nya jeansskjorta igår från Levi´s, köpte en till Kärleken också i precis samma tvätt. Tyckte den var så snygg!

Har varit hemma idag från skolan, för hade så fruktansvärt ont i halsen när jag vaknade i morse. Får se hur jag mår imorgon, annars blir det att åka till skolan. Allt går bra där borta & i helgen var jag & införskaffade de mesta till min verktygslåda det enda som saknade är handskar & fiskelina.
 
Ska berätta mer om skolan & visa bilder så fort vi kommit igång. Vi har fått vår första uppgift redan & det är att skapa en "jag- skyltdocka". Har skissat ner lite & är ledig på fredag så då tänkte jag sätta mig ner & sy en klänning. Sen ska jag även göra ett halsband till tror jag & kanske även ett skärp, har dock inte kommit på vilket material jag vill använda mig utav...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback