Mina framtidsdrömmar & planer.

 
Kan börja med att berätta att jag aldrig har haft ett specifikt yrke i tankarna, utan har mer fokuserat på att ta reda på vad jag inte vill göra. Det resulterade i att jag endast hade kvar de saker som jag vill göra & hålla på med, låter rimligt eller hur? Så jag kunde lägga min energi där istället. Det enda jag har vetat hela mitt liv är att jag vill kunna vara kreativ, inte ha ett jobb som är enformigt utan ett där jag får utlopp för mina idéer. För idéer har jag massor utav & jag vill gärna skapa för det är då jag mår som bäst.
 
Så, vad är mina framtidsdrömmar? Jag tycker drömmar är till för att hålla vardagen mer levande, ha något att längta efter eller att sträva mot. Alla vet att vissa drömmar förblir bara en dröm & andra blir till verklighet. Min dröm är inte att bli snuskigt rik eller bli känd. Utan min är att jobba med någonting som inte känns som ett jobb & att vara lycklig. Sen är en stor dröm för mig att starta eget & kunna livnära mig endast på det. Men innan jag påbörjar den processen så tänker jag fokusera på att gå klart min utbildning, få bra LIA-platser & en stadig grund att stå på.
 
Någonting jag gjort länge nu är att sätta upp en 5 års plan, den ska vara realistisk & bestå utav delmål. Jag har inte gjort klart min riktigt ännu, men jag vet redan att de första kommande 2 åren handlar om utbildningen, när jag är klar med den kan jag jobba som Visual merchandiser. Så jag kan alltid bygga på vad jag vill sätta som mål på de resterande 3 åren allt eftersom. Sen när de gått 5 år är det dags att göra en ny osv.
 
Hoppas ni är nöjda med inlägget, nu ska jag mysa ner mig med min Kärlek med en hemmakvällspåse & en film ♥ 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback