Mina 3 Favoriter.

 
 

1. Loreal Paris Studio Hot Curl Thermo Curling Spray, Använder denna i fuktigt hår oftast innan utgångar för då blåser jag först håret torrt & sedan lockar jag det med plattången. Riktigt bra värmeskydd för att vara ett budget alternativ.
 
2. Tigi Bed Head After Party, Köpte nyligen denna eftersom jag gillade namnet, haha! Men det är i alla fall en kräm som ger håret "nytt liv"& tillför glans. Använder den dagen efter en utgång för då när jag vaknar så brukar mina lockar vara lite risiga & även när jag inte orkar duscha håret en morgon. Stort + för att den luktar godis!
 
3. Loreal Paris Elvital Extraordinary Oil Colored Hair, Min absoluta favorit, Använder den här håroljan jämt! Innan duschen för att ge håret lite extra näring, efter duschen i fuktigt hår när jag ska låta det självtorka, även i topparna när jag lockat mitt hår eftersom det ser glansigare ut då. Använder den ibland i min hårbotten när jag är väldigt torr & den har fungerat jättebra mot det.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback