Torsdag 10 Oktober.


Kärleken är på träning & jag har "egen tid", så ska tända massa ljus, fixa naglarna (tänkte försöka mig på att göra leopard mönster!) & lägga ansiktsmask osv. Har börjat tagit bättre hand om mitt hår på senaste tiden faktiskt! Dock är jag verkligen i behov av en klippning, men har gått & funderat i ca två veckor nu på att färga håret mörkare men jag har jobbat så hårt för att få tillbaka min naturliga färg så vet inte riktigt hur jag ska göra..
 


vilka fina bilder!
i vilket program har du redigerat dem?
kram <3

Svar: Tack så mycket! Nej, jag redigerar så enkelt som i Windows live Photo gallery. Kan endast fixa med effekter som svartvitt osv. Var tyvärr inge roligare än så :)Kram!
Jennysvea

2013-10-10 // 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback