Söndag 6 Oktober.

 
Det har blivit en ny månad sen jag uppdaterade sist & nu kan man verkligen säga att hösten är här! Så himla mysigt, har redan börjat ta fram alla filtar & fixat med massa ljus i hela lägenheten. Har mått så himla dåligt i kroppen ett tag nu, känns som jag går runt & är sjuk hela tiden oavsett hur mycket jag vilar osv. Så därför, tänkte jag damma av mina gymkläder & även mixern som jag inte använt på evigheter.
 
I fredags kom min Kärlek hem med blommor, choklad & en påse bullar. Han ville pigga upp mig, vilket han lyckades med & sedan spenderades kvällen i soffan framför Idol. Igår var vi hemma hos Pappa & Gunn, blev några drinkar & mycket nyttiga samtalsämnen.
 
Nu ska Johan laga lunch här & sedan sticka iväg på match. Själv ska jag städa lite & få bort lite tvätt, kanske blir en sväng förbi mamma också..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback