Leopard.


Idag har mina naglar sett ut såhär, körde på ett nytt brunt nagellack som bas & sedan leopard på ena nageln. Har bloggat om detta lack tidigare eftersom att det doftar, denna doftar kakao/choklad - aktigt enligt mig. Funderar i denna stund om jag ska måla dit mönster på alla naglarna tills ikväll eller ha kvar det på ena & måla resten svarta? Ja, det visar sig!
 


Fint :)

Svar: Tack så mycket :)
Jennysvea

2013-10-11 // 15:17:38
» Betty

Sjukt fin blogg asså!!!! :D

Svar: Men gud vad glad jag blir, tack så himla mycket fina du!! :)
Jennysvea

2013-10-11 // 15:18:23

Letat efter den där färgen länge! Vart kan man köpa nagellacket i samma färg och vad heter färgen?? Tacksam för svar!!

Svar: Köpte mitt på Ica! Färgen är nr 38 - Bombon :)
Jennysvea

2013-12-19 // 12:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback