Hudvårdstips.

 
Jag har aldrig haft en "perfekt" hy utan jag har provat nästan allt som finns i rengöringsväg för att försöka få bort mina finnar, har även ätit medicin när det var som allra värst. Har haft dagar då jag helst inte velat tittat på mig själv i spegeln för jag har tyckt att det varit för jobbigt...
 
Nu de senaste åren, har den blivit mycket bättre vilket kan ha att göra med att jag blivit äldre. Men efter att jag börjat använda både cleanser, skrubb & ansiktsmask osv från MD Formulations så har min hy verkligen fått en helt ny lyster, blivit mycket jämnare & finare. Visst får jag småfinnar ibland om jag stressar, äter & sover dåligt, men det är inte alls lika illa som innan jag började använda denna serie kontinuerligt.
 
Nu är dessa produkter lite dyra & kanske inte passar alla plånböcker, men för er som tycker att det är jobbigt att ha finnar så kan jag verkligen rekommendera att prova! Ni hittar alla produkter här & såg även nu att de hade kampanj på vissa krämer ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback