Några frågor & några svar.

 
Hur har din dag varit?
Inte så värst effektiv men ikväll så ska jag dricka vin & få umgås lite med Emma, så helt tråkig kommer denna onsdag inte att bli!

Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?
Fanns bara ett namn & det var Jenny, jag är jättenöjd med det.

Vilket är ditt största beroende?
Cigaretter Tyvärr, men har trappat ner något otroligt på sistone! Så lär jag väll nämna kaffe också såklart.

Vad gör du när ingen annan ser?
Kan jag ju inte säga, det är meningen att ingen ska veta det..haha

Vad beställer du på krogen?
Vodka redbull, men lär sluta med det & beställa annat framöver.

Vilken är din största skräck?
Att drunkna eller bli levande begravd. Har fruktansvärd cellskräck..

Hur gör man för att ragga på dig?
Borde nog låta min pojkvän svara på den, eftersom han fick mig på fall tillslut! Men jag raggar nog faktiskt hellre själv isåfall, men att få mig att skratta går alltid hem & inga spel. Rakt ut med det man vill säga bara.

Vad har du funderat över på sistone?
Väldigt mycket. Vad jag vill, vad jag ska bli när jag blir äldre osv.

Vad var det konstigaste som hände i helgen?
Hade en lugn helg med min Kärlek, så inget konstigt hände vad jag vet..?

När skäms du?
Kommer låta lite konstigt, men det är när jag ger komplimanger till Johan då kan sämskudden komma fram ibland.

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Hur kan en konstig komplimang vara bra? Nej.

Vilket är ditt vanligaste vardagsproblem?
Har inget problem som uppstår ofta, eller kanske när pappret tar slut på toaletten när man är ensam hemma? Den är jobbig..

Vad gör du när du är ledsen?
Gråter ögonen ur mig & sen gråter jag lite till.

Om du bara fick ha på dig en sak för resten av ditt liv, vad skulle det då vara?
Vad enkelt, den lilla svarta såklart!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback