Detaljer från köket.

 
Paris tavlan har jag fått av min bror i födelsedagspresent förra året & direkt när jag öppnade den så sa jag att den skulle sitta i köket när jag flyttat hemifrån. Nu är den äntligen uppe & jag tycker det blev riktigt bra!
Har storstädat hela köket i varenda vrå idag & kastat bort saker som bara ligger & skräpar. Mina kaffefilter fick hamna i en svart kruka & kaffemaskinen hamnade i hyllan, då den inte används så ofta längre.
 
Skruvade förresten inte upp den där hyllan som jag skrev om för några dagar sedan. Jag upptäcke i lagom tid när jag höll på, att om jag skulle skruvat fast den så skulle jag skruva direkt in i sidan av kylskåpet & det vill man ju inte..


» emma

snyggt! kan du inte lägga upp mer bilder från hela lägenheten?:)

Svar: Absolut! Det har jag tänkt att göra, ska bara få lite mer ordning först & försöka stuva undan alla oanvända möbler & diverse saker. Så det dyker upp så småningom! :)
Jenny Persson

2013-05-22 // 14:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback