Torsdag 28 Mars.

Såhär såg jag ut igår & spegeln måste rengöras såg jag nu, haha!
 
Ja, det blev en riktig utgång igår & jag som hade planerat att ta det lugnt för jag skulle vara på plats kl 9 idag, men så blev det ju inte. För det blev några glas vin & en drink för mycket för min del. Vilket resulterade i att jag klev upp ur sängen en kvart innan jag skulle gå, tur att jag hade gårdagens lockar & makeup (fast min sotning var mer under ögat än på ögonlocket..)  kvar!
 
Köpte med mig en kycklingsallad till lunch & gick till Solblomman & hoppade in för att jobba lite spontant. Sista dagen idag som det var öppet, känns så himla sorgligt att det ska vara så svårt just nu att få allt att gå runt. Men hade några underbara kunder & Britt-Marie är världens härligaste, så lämnade butiken med ett leende på mina läppar.
 
Sedan när jag kom hem så hoppade jag i min morgonrock som jag sitter i just nu, lär väll slänga på mig lite kläder nu när Lovisa skrev att hon var på g hit. Ikväll blir det myskväll i all ära med godis & skräpmat med två härliga ansikten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback