Måndag 24 Juni.


Denna vecka har mitt hjärta semester så vi har lite roliga saker inplanerade. Idag har vi tagit det lugnt hela dagen, spelat lite kubb & nu har vi precis ätit. Så nu ska vi ha lite "egen tid" en stund, vilket innebär att Johan spelar fifa inne i vardagsrummet & jag har gjort mig lite te & satt mig bekvämt i sovrummet med datorn på magen haha! Det var bland det första vi bestämde innan jag flyttade in här, att det är viktigt att få vara själv om det ändå bara är för en liten stund.
 
Nu ska jag börja avsluta här på datorn eftersom jag hunnit gjort diverse saker innan jag hann posta det här inlägget. Sedan blir det film med lite gott till innan det är dags för sängen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback