Tisdag 2 Juli.


Både idag & Igår har jag varit ledig. Igår var jag en riktig latmask & bosatte mig i sängen nästan hela dagen med film & lite onyttigheter. Idag gick jag upp i tid, gjorde lunch till mig & min älskling, har plockat lite här hemma & hade Bella på besök här för bara en liten stund sedan.
 
Blev nyss inringd & ska börja jobba nu vid fem till stängning, så sitter nu i fåtöljen & laddar med en celsius i min favoritsmak. Hade planerat att byta gardiner i sovrummet & skruva ihop en skohylla, så får helt enkelt ta & göra det ikväll när jag kommit hem..


Nyfiken, vart är det du jobbar ? :-)

Svar: Absolut får man vara det! Jag håller till på Jysk i Borlänge :)
Jenny Persson

2013-07-04 // 19:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback