Tisdag 16 Juli.

Bjuder på några bilder, som Bella tog på mig när vi var hemma hos Jennifer förra veckan..
 
 
Vet att det varit tyst här nu, men jag varvar mellan att jobba & bota min förkylning som jag åkt på. Att bli förkyld på sommaren måste vara bland det värsta som finns. Idag har jag ätit frysta bär, druckit en massa vatten & tittat på film. Det står jobb på schemat imorgon, så förhoppningsvis vaknar jag upp något piggare samt friskare..
 
 
Nu ska jag ta & göra mig lite mellis & sedan kika på Real housewives of Orange county.
 


Jenny, sluta sommarslöa, jag saknar dig här på bloggen ;)

Svar: Alltså åh vad söt du är! Kommer tillbaka asap! Jobbet kommer mellan & är rätt trött när jag kommer hem, men ska skärpa mig! :)
Jenny Persson

2013-07-19 // 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback