En härlig Måndag.

 

Börjar den här veckan med att vara ledig & vilket bra väder man fick! Vaknade väldigt tidigt, så jag & Johan hade städat klart hela lägenheten när klockan var kvart över nio. Lade mig i sängen direkt efter för att sova någon timme till. Sedan mötte jag upp Mathias för en fika, längesen vi sågs så det var riktigt kul! Sen hem för att ge Lovisa en byrå från oss som hon ska ha i sin nya lägenhet & så råka vi hamna på stan för att prata lite över en kaffe. 
 
Nu har jag hoppat i mina myskläder & ska fundera lite över vad jag ska göra med väggen där byrån stod. Sen blir det mat & en film som avslut på den här dagen med min kärlek. Imorgon vankas det jobb & resten av veckan också, så tänker njuta av att vara ledig tills jag ska sova ikväll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback