Treatment Masque.

Moisture Defense Antioxidant Treatment Masque.
 
Det bästa med att vara sambo med Johan är att han har lika mycket saker i badrumsskåpet som mig, om inte mer. Sedan jag började att använda den här ansiktsmasken från Md formulations har min hy blivit mycket finare & fått mer lyster, har använt den nu i några månader ca 1-2 gånger i veckan. Den går även att ha på hela natten för en mer intensiv återfuktning om man vill. Så tänkte tipsa er om ni tänkt köpa en ny dock är den rätt dyr. Jag använder hela serien till mitt ansikte just nu & för mig fungerar den hur bra som helst, så jag tror inte ni kommer
att bli besvikna!
 
Här hittar ni hela serien & här hittar ni ansiktsmasken.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback