Onsdag 30 Januari.

Blev inte många timmar sömn inatt, låg bara & vred på mig. Så idag när alarmet ringde, klev jag upp förvånansvärt pigg & sedan blev det kaffe hela dagen. Blev en halvdålig dag idag vid lunch ungefär, vet inte men allt kändes bara meningslöst. Men nu känns allt mycket bättre! Längtar till helgen gör jag också, har så mycket roligt inplanerat!
 
Tränade vid fem, så har precis kommit hem & duschat, ätit osv. Körde verkligen slut på mig själv, så äntligen har jag slagit mig ner i soffan för kvällen. Ikväll är det filmen Höstlegender på kanal 8 & den vill jag så gärna se, hoppas bara sambon låter mig kika för vet att det är fotboll på tv. Lär nog övertala Johan att vi ska sätta upp min tv i sovrummet..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback