Onsdag 16 Januari.

Har haft världens segaste dag idag & inte fått många saker gjorda, tyvärr. Hoppas på en mer intensiv & givande morgondag. Mitt humör har inte varit på topp de senaste dagarna heller, kan bero på att det är en del saker som stressar upp mig mer än nödvändigt just nu i min omgivning, som är lite drygt. Men ingenting som inte löser sig egentligen, så vet inte varför jag låter det påverka mig så mycket..
 
Sen kan jag känna mig rädd ibland, för att jag är för lycklig. Det kanske låter konstigt för er. Försöker alltid minnas stunder & känslor. Alltid skönt att plocka fram dessa när allt annat känns långt borta, lite det som håller en fokuserad de dagar då livet inte riktigt är på topp. Sen så måste man ha dåliga dagar för att förtjäna de bästa, tror jag. Ah, lite tankar som funnits i mitt huvud de senaste dygnen. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe & sedan bege mig till gymmet för att svettas.
 
Efter gymmet vankas iallafall myskväll med sambon. Vilket är det bästa med alla dagar, att få komma hem & varva ner brevid min kärlek  ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback