Måndag 21 Januari.

 
Att vara ledig en måndag är det bästa som finns, så idag sov jag ut ordentligt var fortfarande slut efter lördagens festligheter & sedan blev det en lång frukost i soffan. Sedan har jag ändrat min adress på alla sidor där jag är medlem efter att jag adressändrat i helgen, så nu bor jag här med Johan "på riktigt". Hann även med ett riktigt träningspass på eftermiddagen, så får se om jag vaknar upp med träningsvärk imorgon..
 
 Fick choklad av Johan idag & jag orkar inte vänta tills helgen. Så tänkte synda lite redan nu till top model sverige som precis började här på tv, som jag väntat!


» Emma

Åh va kul! :)
Eller hur var det bra, längtar redan till nästa avsnitt!

Svar: Väldigt underhållande & det bästa är att det är Project runway direkt efter!
Jenny Persson

2013-01-22 // 11:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback