Lördag 26 Januari.

Gick upp tidigt imorse & åt sedan frukost tillsammans med Johan. Sedan efter en stund skulle jag gå till köket & så kom det inget vatten ur kranen.. & det har inte kommit tillbaka nu heller, så vi har inget vatten förtillfället. Så vi åkte hem till mamma & duschade. Så får se när det kommer tillbaka, jag hoppas verkligen tills imorgon!
 
Just nu dricker jag vin & sminkar mig eftersom jag ska ut ikväll. När vi var hos mamma hittade jag även en kavaj som jag glömt bort så tänkte att jag tar på mig den ikväll. Fick ett sms på eftermiddagen också att Jennifer var på tåget från stockholm påväg hit till mig, så blev riktigt glad! Nu lär jag skynda mig lite så jag är klar när Tobias kommer!
 
Hoppas ni får en fin lördagskväll, kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback