Ricinolja.

 
Efter att ha hamnat på en sida om ricinolja igår så fick jag lov att köpa en flaska för att prova på om håret verkligen växer fortare. Har haft i min första kur idag & ska göra 1 gång till den här veckan. Tänkte återkomma med resultat om någon månad.
 
"Ricinolja gör håret längre genom att stimulera hårsäckarna till bättre hårväxt och tillföra de näringsämnen som håret behöver för att kunna bli långt, fylligt och glansigt. Om du har torrt eller skadat hår bidrar även ämnena i oljan till att göra håret mjukare och friskare. Till skillnad från andra oljor för håret ger ricinolja ingen matt yta på håret efter användning, utan behåller istället hårets glans. Att använda behandlingar med ricinolja regelbundet gör att du kan hålla din hårbotten i den miljö som ger håret bäst möjligheten att växa snabbt"
 
 Har någon av er provat?


jag har provat! men inte alls länge då jag såklart glömde bort sen och allt haha, men ska börja nu igen och ta förebild och sen efterbild, får sätta alarm på klockan, de ska ju sitta i en timme oxå hehe ;)

Svar: Haha! Ja man får nog verkligen köra det intensivt om man vill se resultat... :)
Jennysvea

2013-12-12 // 19:42:39
» elin

I gymnasiet så stannade mitt hår när de vuxit till naveln, var kanske när jag gick i tvåan.. så körde jag med ricinolja ett halvår kanske och håret växte inte fem cm på en månad men det började iaf växa igen ;)

Svar: Ja, får hoppas att mitt hår börjar växa lite mer nu då! ;)
Jennysvea

2013-12-12 // 21:53:04
» Emma

Nej inte provat :) Men blogga mera, kul att läsa! Kör hårt! :) Hur går det med cv:t? :) Puuss

Svar: Ja, ska se vad jag kan uppdatera om! Skulle precis skriva ett sms :) puss!
Jennysvea

2013-12-13 // 10:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback