Måndag 2 December.


Älskar dessa glas jag bl.a. fick av mamma igår, så fint med koppar detaljerna..
 
Hann klart med allt jag tänkte göra idag + lite till. Stuvade om i skåpen i köket, rensat bort saker & har nu julpyntat klart, dock är en adventsljusstake borta så får se vart jag kan ha lagt den någonstans. "Julpyntet" här hemma hos oss är absolut inget avancerat, vi har inte en julgran osv. Men jag & Johan är överrens där så det går ingen nöd på oss.
 
Nu ska jag börja med maten så den är klar tills Kärleken kommer hem så vi bara kan mysa resten av kvällen.
 
 


» Lena

Så fina glas!

Svar: Ja, de kommer nog bli nya favoriter här hemma!
Jennysvea

2013-12-02 // 19:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback