Lördag 7 December.

 Igår bestod fredagsmyset av tända ljus, bubbel & Idolfinalen.
 
Vaknade runt sju i morse av att Johan gick upp, så vi myste ner oss i soffan tills jag gav upp & gick tillbaka till sängen. Några timmar senare så vaknar jag av att han kommer & väcker mig, så har han dukat upp frukost i vardagsrummet. Han kan om han vill min älskling.
 
Snart kommer Bella hit på besök sen ska jag hoppa in i duschen & göra mig iordning. För ikväll ska vi iväg på 80års middag med Johans släkt. Ska bli riktigt trevligt! Skulle egentligen varit i Stockholm ikväll & firat en av mina bästa vänner Lovisa som fyllde 21 år nu i veckan, men det blir tyvärr inte alltid som man tänkt sig. Tur tjejerna firar till ordentligt & dricker fina drinkar åt mig också 
 


Ser riktigt mysigt ut, dock var det ju fel person som vann idol :(

Svar: Det var mysigt! Ja, alltså jag tyckte ju dock att Kevin skulle vinna..Bättre att Elin inte blir låst & får producera i sin egen takt :)
Jennysvea

2013-12-07 // 15:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback