Torsdag 15 Augusti.


Sitter just nu vid min lilla sminkhörna & dricker kaffe. Ska strax börja göra mig i ordning för jobbet, har fått några frågor om vart jag jobbar & just nu så håller jag till på Jysk. Trivs väldigt bra & varje dag är olik den andra (vilket jag tycker om bäst) så får se hur länge jag blir kvar där annars har jag lite planer på vad jag vill fylla upp min höst med. Igår när jag kom hem var jag helt slut, så åt kvällsmat med älsklingen & sedan så la vi oss i sängen för att titta på serier men båda somnade på direkten. Har varit helt slut när jag kommit hem från jobbet den här veckan..
 
Tycker min blogg blivit lite "tråkig" med tanke på de senaste inläggen, så om ni har någonting som ni tycker att jag borde skriva/visa mer av så säg bara till så fixar jag det. Jag skriver ju för er skull eftersom ni är så himla snälla & vill att jag ska uppdatera mer. Kanske en ny kategori eller liknande?
 
Nu lär jag skynda mig lite här så hörs vi senare ikväll när jag kommit hem ♥
 


» :)

Skulle vara kul om du visade mer inredning eller mer om dina kläder och smink och sådant! Framtidsdrömmar eller planer? :)
Kram

Svar: Bra förslag, det kan jag absolut försöka att fixa! Kram :)
Jennysvea

2013-08-15 // 22:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback