Lördag 3 Augusti.


Blev ingen hemmakväll igår utan det blev vinkväll istället. Fruktansvärt trevliga tjejer var jag med igår & vi hamnade på liljan, blev en bra kväll helt enkelt. Hade på mig en av mina nya toppar som jag fick utav Johan förra veckan ♥ 
 
Vaknade i morse med världens huvudvärk, men efter några koppar kaffe så var den borta & det var bara att åka till jobbet. Idag har jag & min Kärlek varit tillsammans i 1 år ♥ Nu när jag kom hem från jobbet & öppnade kylskåpet så upptäckte jag att det låg en chokladask där till mig, blev så glad! Men innan vi får tid för oss, så ska vi iväg till hans föräldrar ikväll för att fira hans mamma som fyller år imorgon.
 
Ska ställa mig & laga lite mat nu. Sedan blir det att hoppa in i duschen (så vaaarmt på jobbet att man är dö-svettig när man kommer hem), fixa i ordning mig & dricka rosé på balkongen tills Johan kommer hem från sin match. Hoppas ni får en fin kväll vad ni nu än ska göra denna härliga Lördag!
 


Du har en såå mysig blogg fina du, fortsätt blogga!! :)

Svar: Tack fina du!!
Jenny Persson

2013-08-06 // 09:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback