Måndag 22 April.

Har haft så fullt upp nu i några dagar, men nu är mina ansökningar inskickade så nu är det bara att vänta & hålla tummarna! Så därför det har blivit dåligt med uppdatering, har helt enkelt inte haft så mycket tid.
 
Har iallafall haft en världsmysig helg. Började att spendera fredagen med min far & sen när jag kom hem så hade Johan städat, handlat, köpt blommor till mig hade han gjort också & så hade han bestämt att vi skulle ut & äta så det gjorde vi. Sedan efter vi ätit, så åkte jag iväg & umgicks med några härliga tjejer hela kvällen i Falun. I lördags blev vi bjudna på mat hemma hos pappa & Gunn, sedan så kom Lovisa hit till oss & vi gick ut en liten sväng. Igår var jag effektiv hela dagen framför datorn & kvällen avslutades i soffan.
 
Idag ringde klockan tidigt & jag var iväg på en arbetsintervju. Nu sitter jag proppmätt här i soffan & väntar på att mitt kaffe ska bli klart..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback