eyes lips face.

 
Har aldrig köpt någonting ifrån elf. Men jag är bra sugen på att prova deras produkter,  sakerna ovan kommer nog att klickas hem isåfall. Har ni köpt någonting från denna sida ?
 
Förövrigt så tycker jag att lila speciellt "plommon" är det finaste som finns just nu. När jag gick underklädesmodell så blev jag sminkad i en lila sotning, sen dess har jag varit sugen på att köpa några färgade ögonskuggor.


» Eric

Ett tips är att lägga ut bloggen på linkandlike.se för att få fler följare!

2012-11-03 // 14:27:50

jag köpte det vinröda nagellacket och är inte alls lika bra som det ser ut på bilden, köpte några andra nagellack och de var riktigt dåliga. Jätte rinniga och inte snyggt när de torkade. Vet inte om det bara var jag som hade extrem otur..

Svar: Åh, okej.. Tråkigt!Får se hur jag gör då :)
Jenny Persson

2012-11-07 // 18:59:08

La en megabeställning på elf förra året och hade stora förväntningar. Dock blev jag ganska besviken då ceraten/lypsylen kliade, nagellacken inte alls hade samma snygga nyans och att kvalitén sög i allmänhet. Dock, var deras penslar och ögonskuggspaletter väldigt bra och pigmentrika.

Svar: Kan påpeka att det inte blev någon beställning har bara hört massa dåligt om deras produkter nu.. Så, vi får se om jag vågar chansa eller låter bli :)
Jenny Persson

2012-11-27 // 19:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback