Roses are red, i´m going to bed.

 
Nu har jag precis lagt mig i sängen & ska se på game of thrones. SOM jag har väntat på att de skulle dra igång igen! Alarmet ringer 03.45 imorgon & överlag blir det en spännande vecka jag har framför mig. Kör mina 3 sista pass på macken & sedan ska jag hoppa in direkt som ordinarie på Sushi Lovers, får helt enkelt träna som fasiken haha. På fredag får jag veta om jag får mitt drömjobb eller inte. Sedan jobbar Adam eftermiddag hela veckan vilket betyder att han kan sova här & vi hinner ses. Han sov här i lördags så förra veckan hann vi med att ses 2 gånger, haha det är lycka! 
 
Distans är verkligen inte det roligaste men det blir vad man gör det till. Jag kan sakna honom något enormt vissa dagar. Men när vi väl ses så blir det att man verkligen tar vara på allt. Alla pussar, skratt & kramar. 
 
Någon av er som också har ett distans förhållande?
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback