Natural.

 
Jag älskar verkligen att spendera tid i badrummet för mig själv, lägga ansiktsmasker, peela & trixa.
Men vill även veta exakt vad det är jag har i mitt hår & lägger på mitt ansikte. De flesta sakerna kan ni hitta i skafferiet & sen är det bara att blanda.
 
Här får i några tips jag brukar använda.
 
Har ni problem med finnar eller akne så är det bästa jag provat att ta bananskal & gnugga på finnen eller området. Låt det sitta & verka ett tag, tvätta sedan av. 
 
En ansiktsmask av äggvita stramar åt huden & porerna drar ihop sig.
 
Olivolja brukar jag använda både till en ansiktsskrubb, då blandar jag den med vanligt socker & peelar sedan ansiktet eller läpparna.  Ta olivoljan som den är eller blanda med honung & smeta in i håret & låt verka över natten. 
 
Kokosolja använder jag i ansiktet ibland när jag behöver återfukta ordentligt.
 
Har ni några andra tips ?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback